Garantie en retourneren


Voor al je aankopen bij Tarpshop.nl geldt een zichttermijn van 14 kalenderdagen. Binnen dit zichttermijn kun je aangekochte producten retourneren, mits deze compleet zijn, ongebruikt, onbeschadigd en in originele verpakking. De verzendkosten voor het retourneren van producten zijn voor de kosten van de klant. 

Wens je gebruik te maken van de wettelijke bedenktijd, of wil je je aankoop om een andere reden retourneren? Neem dan contact met ons op via de pagina "Contact". We zullen je verzoek zo spoedig mogelijk beantwoorden, en je voorzien met aanvullende informatie betreft het retourneren.

Vrijwel alle producten uit onze winkel hebben een garantietermijn van 1 of 2 jaar. Dit wil zeggen dat in geval van een productiefout, het product door ons kosteloos gerepareerd of vervangen wordt. Als dit onverhoopt niet mogelijk is zullen we het aankoopbedrag van het product aan je retourneren.

Indien je beroep wilt doen op de garantie van je product, vragen we je om contact met ons op te nemen.

Heb je een klacht over ons? Hiermee kan je altijd bij ons terecht. Je kan ons via e-mail bereiken door je bericht te sturen naar info@tarpshop.nl of door ons contactformulier in te vullen.

Kom je er met ons niet uit? Dan kan je je klacht indienen Via het ODR platform. Dit platform voor onlinegeschillenbeslechting van de Europese Commissie is bereikbaar via de onderstaande link:

https://ec.europa.eu/odr